Sunday, January 23, 2011

hari pertama aku bersam blog ku

Assalamualaikum dan salam sejahtera.
hari ini ahad 23/01/2011 aku mula membina blog. blog ini aku nama kan blog ku sebab ini blog aku....
tujuan au membina blog ini ialah:
1.blog ini adalah tempat untuk aku mencoretkan apa yang ada difikiran ku dan sebagai berpesan kepada diriku sendiri kerana aku ni insan yang kerdil sahaja akan tetapi jika sesiapa yang ingin mengambil iktibar daripada setiap coretan ku dipersilakan la..
2.mencoretkan apa yang berlaku di sekelilingku termasuk yang berlaku ke atas ku.
3. untuk menghapuskan akaun fb milik ku sebelum ianya di hapuskan oleh orang lain.
4. untuk masuk peraduan ini. kalau dapat kamera pun jadi la.hahahaha.

dalam benak fikiran ku sebenarnya banyak idea yang ingin aku post  kan di blog ini tapi aku tak tuhu bagaimana nak nukilkan dalam blog ini. akan ku cuba buat yang tebaik pada hari yang mendatang. antara yang aku nak post ialah sudah tentu la pasal pili bomba kemudian tentang blog yang sentiasa aku follow up ialah ondscene.my. dan macam-macam lagi la.
untuk permulaan ini sahajalah yang aku dapat coretkan....
lasty, untuk ingatan kepada semua yang mengenali aku lepasni aku dah offkan akuan fb ku so kalu nak tahu perkembanganku jemput-jemput la singgah ke blog ku tak pun call sms atau call je . tapi kalau kedekut kredit email je la kat aku....
Assalamualaikum dan selamat malam.


shukri@nmsni.com

No comments:

Post a Comment