Friday, January 28, 2011

tak sempat

dah beberapa hari aku tidak post di blog ku kerana terlalu banyak kerja yang perlu aku selesaikan. setiap hari apabila on the way ke sesuatu tempat aku akan memikirkan tentang blog ini pelbagai idea yang berlegar di ruang minda ku tentang apa yang aku hendak postkan. akan  tetapi oleh kerana aku seorang "budak" yang baru nak belajar berblogging, idea itu masih belum dapat aku coretkan di blog ini. insyALLAH  akn aku belajar dari masa kesemasa. terima kasih di ucapkan kepada yang memberi komen yang positif tentang blogku dan memberi kata semangat. tidak dilupakan kepada pemilik blog ini yang menggunakan gelaran pa"chik di ucapkan jutaan terima kasih kerana sudi mengajar ku cara watermark gambar. di harapkan ramai lagi yang sudi mencurahkan ilmu untuk aku meningkatkan ilmu yang ada di dadaku.



shukri@nmsni.com

No comments:

Post a Comment