Sunday, January 23, 2011

tiba-tiba terlintas di fikiran ku

bila saja aku buka akaun fb aku kerana aku nak beritahu rakan-rakan yang aku nak tutup akaun fb tetiba je terlintas di fikiran ku tentang apa yang aku copy paste daripada post kawan ku ianya berbunyi begini

SALAM !! ,rakan2 sekalian dimohon untuk: Buka komputer/laptop anda pada direktori C:\Program Files\Microsoft Office\MEDIA\CAGCAT10, cari gambar bernama J0285926 . Anda akan temukan gambar Lambang/bendera zionis Israel lengkap (persis dengan warna aslinya) dengan lilin (sarana ibadah mereka). HAPUSKAN ! Gambar tersebut ada disemua PC di seluruh dunia.SEBARKAN SEMAMPUNYA..
memang benar ada gmbar yang dinyatakan seperti di atas .. jadi  sekarang ni aku dah delete la gmba tu daripada laptop ku....
kepada pembaca sekalian buat la keputusan sendiri ek sama ada nak delete atau pun nak simpan buat kenangan...

No comments:

Post a Comment